B2B System

Dla producentów

Co to jest i do czego służy?

DUO-TES B2B to system umożliwiający dostęp do najważniejszych dla dostawcy i szczegółowych danych, takich jak: stany magazynowe, dokumenty handlowe, zestawienie operacji finansowych, podgląd zamówień, raporty sprzedaży. Platforma zapewnia również łatwiejszą i szybszą komunikację między producentem, a firmą DUO-TES. Przede wszystkim jednak dzięki niej wymiana informacji staje się przyjazna dla środowiska – dzięki formie elektronicznej oszczędzasz papier i paliwo.

10 zalet systemu B2B
1. Oszczędność czasu i pieniędzy - przedstawiciel może pojawiać się w firmie dużo rzadziej, przez co oszczędza się także pieniądze przeznaczone na dojazd do firmy a jego czas można wykorzystać bardziej efektywnie.
2. Aktualność - system pozwala być stale na bieżąco ze wszystkimi statystykami, zamówieniami i dokumentami.
3. Wygoda – dzięki naszemu systemowi możliwy jest podgląd bieżących stanów magazynowych, sprzedaży, obrotów bez wstawania z fotela.
4. Mobilność – z systemu można korzystać z każdego miejsca na świecie, bez potrzeby nawiązywania drogich połączeń międzynarodowych.
5. Prostota – system zawiera tylko najpotrzebniejsze funkcje, dzięki czemu jest prosty i funkcjonalny.
6. Interaktywność – komunikacja z użytkownikiem następuje dzięki przejrzystemu i łatwo konfigurowalnemu interfejsowi, a wybrane statystyki mogą w ciągu kilku sekund znaleźć się na dysku komputera użytkownika.
7. Szybkość – wszelkie zmiany następujące w systemie są widoczne praktycznie od razu, nie ma potrzeby czekać na informacje otrzymywane telefonicznie lub przez e-mail.
8. Niezawodność – system jest dostępny za pomocą każdej przeglądarki, nie wymaga dodatkowych programów, które nie zawsze działają poprawnie.
9. Bezbłędność – system pobiera i generuje w postaci plików informacje bezpośrednio z naszej bazy danych, eliminuje to możliwość błędu człowieka na poziomie przekazywania informacji z naszej bazy danych.
10. Profesjonalizm – wszystkie dostarczane dane są w pełni wiarygodne i profesjonalne.

Możliwości platformy B2B
Tworzenie zestawienia operacji finansowych
Omawiana funkcja pozwala obejrzeć zestawienie dokumentów handlowych – zarówno tych wystawionych przez firmę DUO-TES, jak i tych, które wystawił dostawca. System pozwala wybrać dowolny zakres czasowy wyświetlanych dokumentów. Całość prezentowana jest za pomocą czytelnych tabel oraz wizualizowana na wykresach, które można zapisać do jednego z trzech formatów plików: PDF, EXCEL, CSV.

Podgląd bieżących stanów magazynowych
Funkcja ta zawiera szczegółowe zestawienie wszystkich produktów dostawcy, a także daje możliwość wyboru oglądanego magazynu. Dane przedstawione w tabelach możne sortować według dowolnie wybranej kolumny tabeli. Dane są na bieżąco aktualizowane i podobnie jak w przypadku wszystkich innych funkcji można je zapisać w postaci pliku PDF, EXCEL lub CSV.

Zestawienie zamówień
Funkcjonalność ta pozwala ona obejrzeć i zapisać wykaz wszystkich zamówień z wybranego przez użytkownika zakresu dat. Możliwy jest także podgląd zamówień z dowolnie wybranego oddziału firmy DUO-TES. Zamówienia można filtrować według stanu ich realizacji. Istnieje także opcja podglądu szczegółów zamówienia – tego, kto je składał, kiedy zostało złożone i zrealizowane oraz jakie pozycje zamawiano. Również tutaj system daje możliwość zapisania zamówień do jednego z trzech formatów pliku: PDF, EXCEL, CSV.

Raporty sprzedaży
Funkcja ta umożliwia podgląd raportu sprzedaży ilości poszczególnych artykułów, sprzedaży w po-szczególnych miastach oraz sprzedaży w konkretnym magazynie. Dane można filtrować według podanego zakresu dat. A dane prezentowane są w tabeli i na wykresie. Raporty można zapisać do wybranego formatu pliku.

Podsumowanie
System DUO-TES B2B zapewnia same korzyści: natychmiastowy, prosty i mobilny dostęp do wszystkich potrzebnych danych; dane prezentowane są w pełni profesjonalnie; platforma pozawala oszczędzić czas a także jest bardzo wygodna. Ponad to całość jest dostępna w korzystnych i przystępnych abonamentach, zaś okresy rozliczeniowe mogą być dobierane indywidualnie.

Dla klientów

Co to jest i do czego służy?

DUO-TES B2C jest platformą wymiany danych. Oferta B2C skierowana jest do naszych klientów. Umożliwia ona zdalną wymianę dokumentów handlowych i zdalne składanie zamówień.

Zalety systemu B2C
1. Oszczędność czasu - zamówienia składane są szybciej
2. Aktualność - system pozwala być stale na bieżąco z naszą ofertą
3. Wygoda – dzięki naszemu systemowi możliwe jest składanie zamówień oraz otrzymywanie faktur bez potrzeby wychodzenia z domu lub firmy
4. Mobilność – z systemu można korzystać z każdego miejsca na świecie, bez potrzeby nawiązywania drogich połączeń międzynarodowych.
5. Interaktywność – komunikacja z użytkownikiem następuje dzięki przejrzystemu i łatwo konfigurowalnemu interfejsowi, a wybrane dokumenty mogą w ciągu kilku sekund znaleźć się na dysku komputera użytkownika i zostać importowane do wykorzystywanego przez naszego klienta programu magazynowego.
6. Szybkość – wszelkie zmiany następujące w systemie są widoczne praktycznie od razu; składane zamówienia wypływają bezpośrednio z komputera użytkownika do naszego bufora.

Możliwości systemu B2C
Dostęp do faktur
System umożliwia ciągły dostęp do historii faktur. Każdą z faktur można pobrać w postaci wybranego pliku, a potem importować do programu magazynowego, np. PC-Market.

Składanie zamówień
Platforma wymiany danych umożliwia zdalne składanie zamówień, które trafiają bezpośrednio do nas. Dostępna jest także pełna historia zamówień z możliwością dostępu do wszystkich szczegółów danego zamówienia.

Integracja z różnymi programami magazynowymi
Aplikacja w pełni lub częściowo współpracuje z wieloma programami magazynowymi, np. WF-Mag, PC-Market.

DOSTĘP DO PLATFORMY WYMIANY DANYCH JEST DLA NASZYCH KLIENTÓW W PEŁNI BEZPŁATNY! 

Co trzeba zrobić, aby skorzystać z systemu?
1. Użytkownik musi wyrazić zgodę na korzystanie z systemu B2B, poprzez podpisanie stosownej umowy.
2. W celu założenia konta Użytkownik musi podać wymagane dane: 
a. imię i nazwisko osoby kontaktowej dla danego sklepu;
b. numer telefonu do tej osoby;
c. adres e-mail, który będzie później używany do korespondencji z Użytkownikiem;
d. opcjonalnie także domyślny magazyn, który będzie realizował zamówienia (magazyn można później zmienić).
3. Otrzymane informacje zostają przekazane do administratora systemu, który korzystając z nich zakłada konto w systemie.
4. Na podany adres e-mail zostaje wysłana wiadomość z nadaną nazwą użytkownika oraz hasłem do systemu.
5. Użytkownik loguje się na stronie www.duotes.com.pl, pobiera aplikację dostępową, którą następnie instaluje na swoim komputerze.
6. Logowanie do aplikacji następuje z użyciem danych przekazanych wcześniej w wiadomości e-mail.

2019  DUO-TES :: Dystrybutor artykułów spożywczych, hurtownia spożywcza