Dla klientów

Co to jest i do czego służy?

DUO-TES B2C jest platformą wymiany danych. Oferta B2C skierowana jest do naszych klientów. Umożliwia ona zdalną wymianę dokumentów handlowych i zdalne składanie zamówień.

Zalety systemu B2C
1. Oszczędność czasu - zamówienia składane są szybciej
2. Aktualność - system pozwala być stale na bieżąco z naszą ofertą
3. Wygoda – dzięki naszemu systemowi możliwe jest składanie zamówień oraz otrzymywanie faktur bez potrzeby wychodzenia z domu lub firmy
4. Mobilność – z systemu można korzystać z każdego miejsca na świecie, bez potrzeby nawiązywania drogich połączeń międzynarodowych.
5. Interaktywność – komunikacja z użytkownikiem następuje dzięki przejrzystemu i łatwo konfigurowalnemu interfejsowi, a wybrane dokumenty mogą w ciągu kilku sekund znaleźć się na dysku komputera użytkownika i zostać importowane do wykorzystywanego przez naszego klienta programu magazynowego.
6. Szybkość – wszelkie zmiany następujące w systemie są widoczne praktycznie od razu; składane zamówienia wypływają bezpośrednio z komputera użytkownika do naszego bufora.

Możliwości systemu B2C
Dostęp do faktur
System umożliwia ciągły dostęp do historii faktur. Każdą z faktur można pobrać w postaci wybranego pliku, a potem importować do programu magazynowego, np. PC-Market.

Składanie zamówień
Platforma wymiany danych umożliwia zdalne składanie zamówień, które trafiają bezpośrednio do nas. Dostępna jest także pełna historia zamówień z możliwością dostępu do wszystkich szczegółów danego zamówienia.

Integracja z różnymi programami magazynowymi
Aplikacja w pełni lub częściowo współpracuje z wieloma programami magazynowymi, np. WF-Mag, PC-Market.

DOSTĘP DO PLATFORMY WYMIANY DANYCH JEST DLA NASZYCH KLIENTÓW W PEŁNI BEZPŁATNY! 

Co trzeba zrobić, aby skorzystać z systemu?
1. Użytkownik musi wyrazić zgodę na korzystanie z systemu B2B, poprzez podpisanie stosownej umowy.
2. W celu założenia konta Użytkownik musi podać wymagane dane: 
a. imię i nazwisko osoby kontaktowej dla danego sklepu;
b. numer telefonu do tej osoby;
c. adres e-mail, który będzie później używany do korespondencji z Użytkownikiem;
d. opcjonalnie także domyślny magazyn, który będzie realizował zamówienia (magazyn można później zmienić).
3. Otrzymane informacje zostają przekazane do administratora systemu, który korzystając z nich zakłada konto w systemie.
4. Na podany adres e-mail zostaje wysłana wiadomość z nadaną nazwą użytkownika oraz hasłem do systemu.
5. Użytkownik loguje się na stronie www.duotes.com.pl, pobiera aplikację dostępową, którą następnie instaluje na swoim komputerze.
6. Logowanie do aplikacji następuje z użyciem danych przekazanych wcześniej w wiadomości e-mail.

2019  DUO-TES :: Dystrybutor artykułów spożywczych, hurtownia spożywcza