Dla producentów
Co to jest i do czego służy?
DUO-TES B2B to system umożliwiający dostęp do najważniejszych dla dostawcy i szczegółowych danych, takich jak: stany magazynowe, dokumenty handlowe, zestawienie operacji finansowych, podgląd zamówień, raporty sprzedaży. Platforma zapewnia również łatwiejszą i szybszą komunikację między producentem, a firmą DUO-TES. Przede wszystkim jednak dzięki niej wymiana informacji staje się przyjazna dla środowiska – dzięki formie elektronicznej oszczędzasz papier i paliwo.
10 zalet systemu B2B
1. Oszczędność czasu i pieniędzy - przedstawiciel może pojawiać się w firmie dużo rzadziej, przez co oszczędza się także pieniądze przeznaczone na dojazd do firmy a jego czas można wykorzystać bardziej efektywnie.
2. Aktualność - system pozwala być stale na bieżąco ze wszystkimi statystykami, zamówieniami i dokumentami.
3. Wygoda – dzięki naszemu systemowi możliwy jest podgląd bieżących stanów magazynowych, sprzedaży, obrotów bez wstawania z fotela.
4. Mobilność – z systemu można korzystać z każdego miejsca na świecie, bez potrzeby nawiązywania drogich połączeń międzynarodowych.
5. Prostota – system zawiera tylko najpotrzebniejsze funkcje, dzięki czemu jest prosty i funkcjonalny.
6. Interaktywność – komunikacja z użytkownikiem następuje dzięki przejrzystemu i łatwo konfigurowalnemu interfejsowi, a wybrane statystyki mogą w ciągu kilku sekund znaleźć się na dysku komputera użytkownika.
7. Szybkość – wszelkie zmiany następujące w systemie są widoczne praktycznie od razu, nie ma potrzeby czekać na informacje otrzymywane telefonicznie lub przez e-mail.
8. Niezawodność – system jest dostępny za pomocą każdej przeglądarki, nie wymaga dodatkowych programów, które nie zawsze działają poprawnie.
9. Bezbłędność – system pobiera i generuje w postaci plików informacje bezpośrednio z naszej bazy danych, eliminuje to możliwość błędu człowieka na poziomie przekazywania informacji z naszej bazy danych.
10. Profesjonalizm – wszystkie dostarczane dane są w pełni wiarygodne i profesjonalne.
Możliwości platformy B2B
Tworzenie zestawienia operacji finansowych
Omawiana funkcja pozwala obejrzeć zestawienie dokumentów handlowych – zarówno tych wystawionych przez firmę DUO-TES, jak i tych, które wystawił dostawca. System pozwala wybrać dowolny zakres czasowy wyświetlanych dokumentów. Całość prezentowana jest za pomocą czytelnych tabel oraz wizualizowana na wykresach, które można zapisać do jednego z trzech formatów plików: PDF, EXCEL, CSV.
Podgląd bieżących stanów magazynowych
Funkcja ta zawiera szczegółowe zestawienie wszystkich produktów dostawcy, a także daje możliwość wyboru oglądanego magazynu. Dane przedstawione w tabelach możne sortować według dowolnie wybranej kolumny tabeli. Dane są na bieżąco aktualizowane i podobnie jak w przypadku wszystkich innych funkcji można je zapisać w postaci pliku PDF, EXCEL lub CSV.
Zestawienie zamówień
Funkcjonalność ta pozwala ona obejrzeć i zapisać wykaz wszystkich zamówień z wybranego przez użytkownika zakresu dat. Możliwy jest także podgląd zamówień z dowolnie wybranego oddziału firmy DUO-TES. Zamówienia można filtrować według stanu ich realizacji. Istnieje także opcja podglądu szczegółów zamówienia – tego, kto je składał, kiedy zostało złożone i zrealizowane oraz jakie pozycje zamawiano. Również tutaj system daje możliwość zapisania zamówień do jednego z trzech formatów pliku: PDF, EXCEL, CSV.
Raporty sprzedaży
Funkcja ta umożliwia podgląd raportu sprzedaży ilości poszczególnych artykułów, sprzedaży w po-szczególnych miastach oraz sprzedaży w konkretnym magazynie. Dane można filtrować według podanego zakresu dat. A dane prezentowane są w tabeli i na wykresie. Raporty można zapisać do wybranego formatu pliku.
Podsumowanie
System DUO-TES B2B zapewnia same korzyści: natychmiastowy, prosty i mobilny dostęp do wszystkich potrzebnych danych; dane prezentowane są w pełni profesjonalnie; platforma pozawala oszczędzić czas a także jest bardzo wygodna. Ponad to całość jest dostępna w korzystnych i przystępnych abonamentach, zaś okresy rozliczeniowe mogą być dobierane indywidualnie.